Ja nopirkta prece SIA ERIOPAS APAVI internetveikalā Jums neder izmēra, krāsas vai modeļa dēļ, Jūs to varat atdot atpakaļ 14 dienu laikā no sūtījuma saņemšanas dienas.

1.       Lūdzu, aizpildiet preces atgriešanas veidlapu 14 dienu laikā no sūtījuma saņemšanas dienas. Atgriešanas veidlapa ir ielikta Jūsu pasūtījumā. Jūs varat lejupielādēt veidlapu arī elektroniskā veidā (šeit)

2.      Aizpildītu veidlapu kopā ar preci atnesiet jebkurā veikalā no mūsu tikla (EIROPAS APAVI, MILANI, ELCHE vai BELETTI) vai atsūtiet sūtījuma veidā uz adresi SIA „EIROPAS APAVI”, Zāļu iela 6, Rīga, LV-1004, vai caur OMNIVA uz pakomātu "Rīgas T/C Riga Plaza pakomāts", norādot t. numuru: 25666467

Svarīgi: Jūs varat atgriezt preci tikai:

·         ja prece nav lietota

·         ir saglabāts ārējais izskats un patēriņa īpašības

·         ir saglabāts tās oriģinālais iesaiņojums un marķējums

Sūtot atpakaļ preci, Jums ir jāpievieno tās iegādes apliecinošā dokumenta oriģināls – rēķins.

Izdevumus, kas ir saistīti ar preču atgriešanu, apmaksā klients.

Naudas līdzekļi par atgriezto preci tiek ieskaitīti klienta bankas kontā (kurš atbilst maksājuma kartei, ar kuru tika veikts maksājums) 8-10 dienu laikā no preces atgriešanas apstiprinājuma brīža e-pastā, atkarībā no klienta bankas politikas, bet ne vēlāk par 30 dienām kopš preces saņemšanas brīža SIA „EIROPAS APAVI” noliktavā.

Interneta veikalā iegādātajiem apaviem prasījuma pieteikuma laiks ir 2 gadi. Ja Jūs konstatējat kāda defektu, neturpiniet valkāšanu, bet nekavējoties piesakiet pretenziju jebkurā mūsu veikalā (EIROPAS APAVI, MILANI, ELCHE vai BELETTI). Atnestajiem apaviem jābūt tīriem! Prece netiek mainīta vai labota, ja bojājumi radušies, neievērojot lietošanas instrukcijas un noteikumus.

Preces apmaiņa

preces apmaiņas pakalpojumi netiek sniegti

E-VEIKALA NOPIRKTO PREČU ATGRIEŠANA PATĒRĒTĀJU TIESĪBU IETVAROS

SIA EIROPAS APAVI e-veikala pircējs, saskaņā ar 1999. gada 18. marta pieņemto likumu „Patērētāju tiesību aizsardzības likums” (27. pants) ir tiesīgs izvirzīt pretenzijas par preces neatbilstību 2 gadu laikā no preces iegādes dienas.

Pircēja pretenzijas uzskatāmas par nepamatotām attiecībā uz:

  • -          Nodilušām pazolēm

    -          Izņemamām iekšzolēm

    -          Noberzto krāsojumu

    -          Samirkušiem apaviem

    -          Nodilušiem papēžu pasitņiem

    -          Apavu auklām un citām nomaināmām detaļām, kā arī izmantojamai apavos bižutērijai: sprādzēm, akmentiņiem, ķēdītēm

    -          Mehāniskiem bojājumiem

Apavos ar mīkstu kapes daļu (apavos nav ievietota kape, kura kalpotu par kapes daļas formas saglabāšanu apavu valkāšanas laikā) valkāšanas laikā var rasties kapes daļas deformācija, kas nav ražošanas defekts.

Apavi ar zoli, kura pilnīgi nepārklāj pēdas apakšdaļas laukumu (modes tendences diktē, lai zole būtu maksimāli neredzamā) jāvalkā saudzējoši, tie regulāri jākopj, lai samazinātu berzi starp ietvi un virsādu. Apavu izmēram jāatbilst valkātāja pēdas izmēram. Virsādas nodilumi, kas rodas apavu valkāšanas laikā netiks uzskatīti par ražošanas defektiem.

Apavi ar dalītu zoli (daļa virsādas izvietota uz virsmas, kas domāta saskarsmei ar ietvi) jāvalkā saudzējošā režīmā, jāizvairās no nelīdzenas ietves virsmas (grants), mitruma. Apavu virsādas nodiluma vietas regulāri jākopj ar virsādas kopšanas līdzekļiem, lai samazinātu berzi starp ietvi un virsādu. Virsādas nodilumi, kas rodas apavu valkāšanas laikā netiks uzskatīti par ražošanas defektiem.

Preces atgriešanas kārtība patērētāju tiesību ietvaros:

1.      Lūdzu izdrukājiet un aizpildiet iesnieguma veidlapu (lejupielādējiet šeit)

2.      Pievienojiet dokumentu, kas apliecina pirkumu (rēķins vai pavadzīme)

3.      Atnesiet preci ar visiem nepieciešamiem dokumentiem uz jebkuru mūsu veikalu vai sūtiet uz SIA EIROPAS APAVI ofisu - Rīga, Zāļu iela 6, LV-1004 vai uz pakomātu, norādot pakomāta adresi “Rīgas T/C Riga Plaza pakomāts” un tālruni: 25666467